HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: Girl Ship TV

"That Girl Is On Fire" (Ep. 1) • Project Inferno

1984 ratings | 101720 views
In episode one of Girl Ship TV's premiere scripted series, we meet Emily, an ambitious lab technician who discovers a strange ability after an electrically charged earthquake. STARRING Emily ..... Nadia Mohebban (https://www.instagram.com/nadiamohebban) Kate ..... Mariel Taren (https://www.instagram.com/mariel_taren) Written & Directed & Edited by: Amanda Holland (@AwkwardHolland on Twitter & Instagram) Sound: Shane Whitaker PLEASE LIKE, SUBSCRIBE, HAVE FUN AND SUPPORT YOUR FRIENDS!
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (85)
Anjel Josh (2 months ago)
nadia gives me life
Larissa Cury (3 months ago)
I just came here after watching Drunk Lesbians Watch with Nadia <3
Helena Lutz (4 months ago)
Is this the girl who gave amy ordman a lap dance
Micachu XD (4 months ago)
Oof. The classic awkward lesbian pause at 2:07 that all us gays know too well
Mr. Batman (5 months ago)
Giving me serious Carmilla vibes......what does this have in store for me hmmm
RavenclawPotterhead (5 months ago)
Okay I just started watching but I absolutely love the meticulous attention to detail. I got very happily distracted by the to-do list in the corner and paused to read what I could of it. Was not disappointed. 😁
RavenclawPotterhead (5 months ago)
For Halloween Costume I gotta vote Officer Haught with Yorkie coming in as a close second.
EchoDVC (6 months ago)
I'm sensing tension between those two.
Riley Marks (6 months ago)
Being determined and ranting about other's bull crap, plus name dropping people they admire... anyone else getting Laura Hollis flashes?
Mr. Batman (5 months ago)
_so_ much Laura Hollis flashbacks
Clexanvers X (7 months ago)
...i came here because... Well... Gay ship... But... My god this looks bad........
Girl Ship TV (7 months ago)
Cool
toxic. (7 months ago)
I’m getting major carmilla vibes aaH im so nostalgic right now i love this!!
Luz (7 months ago)
The “to do” list though
Disha Dharmraj (7 months ago)
Love love your channel. I'm still in the closet. Your channel gives me hope. Love from India PS I hope you reply
Luna Dix (8 months ago)
Please can you add spanish subtitles??? ❤❤❤
Rainbow __ (8 months ago)
Sub espanol porfa
Osiris Nout (8 months ago)
subtitlte in french would be great !
Julia Cris (8 months ago)
"TO DO: Call Mom about Thanksgiving Order more butane Join a dating app.. Any dating app Figure out Halloween costume - Handmaid - Yorkie from San Junipero - Sexy Tesla ? - Atom RSVP to Brody’s party Join a gym" But she already has what she needs to burn calories duuh ;)
Anzy (9 months ago)
oh, wait... just watched first episode of Carol's A Demon... was that really a earthquake or was the Hell opening? 🌝 bc you know...inferno...hell... ok, I'm hyped up
leothelion (9 months ago)
Im kinda shook too
A Greenwell (9 months ago)
This series is basically Carmilla but if Laura ended up with Danny (but it's awesome!)
Jessica Jones (10 months ago)
First thoughts... Why tf would you start off the first 50sec. with a lesbian women empowerment rant 😝😝😝 ugh so gayyyy
Spooderman (10 months ago)
All the fucking puns "Im just kind of shook"
Perry Johanson (10 months ago)
That San Junipero poster tho
PaxTheRex dino (10 months ago)
Its my third time watching the series cant wait for season 2!!!
boomerbungee (10 months ago)
cant read all of the to do lists but i can read sexy tesla and officer haught. if you want to spend 5 minutes trying to read the others, feel free to comment under mine. im curious to see what they all actually say and maybe find out a few easter eggs
Ella (10 months ago)
*watching this drunk and freaking out about the CHEMISTRY BETWEEN THESE TWO PARDON THE PUN <3*
Da'Mar Jordynn Taylor (11 months ago)
Why do I love this series SO much already. And don’t stay in your lane, pick your head up.
xxbandfreakx (11 months ago)
A hammer to get someone out from underneath rubble 😂😂😂 plus feminist rant also I'm just a little SHOOK 😂😂😂 so punny +++ 👌are those cats on her shirt, emergency prepared kit, aftershock this is queer af Yaaaaaasssssssssssssssss bish 😸
MafiBee (11 months ago)
i love this... deffo nothing to do with Nadia being so pretty (ha ha ha awkward my parents dont know Im gay laugh) <3
is cc (11 months ago)
San junipero I agree
Abeer Mitchell (11 months ago)
Nadia you're freaking amazing
Abeer Mitchell (11 months ago)
This seems nice👍🏼
Esmeralda Vaca (1 year ago)
I think the way Emily got her power is like how it happened in the flash as Emily had all whose experiments close to her and the fire torch she got a shock and that’s how it all happened
Alexandra (1 year ago)
Hahaha rhe ending was sick
Dink mtz (1 year ago)
ok, this was stupid. Now I need to see more. *sub* j/k I was already subbed for drunk movie watching. But now it's also for these shenanigans.
folkgirrl (1 year ago)
Experiments in the bedroom?!?!?!? And I mean some experimenting should be done in the bedroom but this type!?
Luke Draco (1 year ago)
Could you guys by any chance upload an english subtitle? Cause english is not my first language so, yeah. Loving it tho!
TurtlesAndTea (1 year ago)
C a r m I l l a v I b e s Hell yeah
Tea Talk (1 year ago)
Vlog style scripted scifi short films in episode format is lesbian culture.
Ranger_Cynthia (4 months ago)
Keely Hardin Ayy what up cream puff
Keely Hardin (5 months ago)
And fantasy vlog shows. #Carmilla
Kali Johnston (10 months ago)
Yup 😂
TurtlesAndTea (1 year ago)
Tea Talk yes
PENNY to FREEDOM (1 year ago)
lmao
Dianne Wong (1 year ago)
Nadia you are so gorgeous
Tyna Cruz (1 year ago)
Wow, okay, cool, I just found it and I already saw some heart eyes (kinda) lol, I'm so into it, neeeeeext!
Diana (1 year ago)
That torch has definitely been used for some dabs.
Briana Buenviaje (1 year ago)
I'd like to personally thank Girl Ship TV for bringing Nadia Mohebban into my life.
Briana Buenviaje (1 year ago)
Catherine Reyes She has a snapchat and Instagram. But if you wanted to watch more of her work she is in Buzzfeed Violet's webseries Unfortunatly Ashly, which I highly recommend if you haven't watched it already! There are 2 season up now! Oh and her and Amanda did a DLW episode which was sooooo good and they did a live Q&A reacting to Hayley Kioyoko videos.
Caty Anne (1 year ago)
Briana Buenviaje How can I know more about her ?
Marshall A. (1 year ago)
As someone who has to adhere to lab protocols and safety....triggered lol
PrismClockworkCosplay (1 year ago)
This is awesome! But also I’m so much of a nerd that when I heard the word Vulcan I instantly thought of Spock and screamed a little.
Julia helps (1 year ago)
Kate looks like alyx wise
Edna Mode (1 year ago)
i agree
warriorwolfprincess (1 year ago)
the two thoughts running through my head were 1. wow nadia is gorgeous 2. you need to tie your hair up when you do experiments especially if fire is involved
warriorwolfprincess I was literally thinking of number two at the beginning of the video lmao
Yūki (8 months ago)
First thought: An earthquake of “at least 7 on the Richter scale” “causes damage to most buildings, some to partially or completely collapse or receive severe damage. Well-designed structures are likely to receive damage. Felt across great distances with major damage mostly limited to 250 km from epicenter.” At least, wikipedia said that, so someone explain why there isn’t even some dust!!!!? And awesome series in perspective.
Straight as a circle (10 months ago)
3. u probs shouldnt experiment with fire in ur bedroom?
lmao, also the plants should've fallen after the earthquake
Girl Ship TV (1 year ago)
Oooooh yeah #2 is a great point!
Grace Rolen (1 year ago)
Found this series today. Already on my third rewatch. That'd be funny if it wasn't a joke.
Hilarious Username (10 months ago)
SAAAME
Ali Lee (1 year ago)
TRUST ME we all know this isn't a joke probably on the tenth rewatch by now
Girl Ship TV (1 year ago)
This is my favorite comment ever. Thank you!
Ankita Roy (1 year ago)
I love the carmilla effect ~🌼♥️
dawn bailey (1 year ago)
I am very much liking this..................please don't stop. Please.
Andrea 1994 (1 year ago)
Can someone please tell me where to get that San Junipero poster I’m fan girling over here??????
Andrea 1994 (1 year ago)
Girl Ship TV thank you so much you’re the best btw love the series stay awesome
Girl Ship TV (1 year ago)
I got it from an artist at ClexaCon. Lemme find out who.
wasa jazz (1 year ago)
Okay...im totally into it.
Girl Ship TV (1 year ago)
Yay! Thank you for watching!
Weltraumhai (1 year ago)
This looks really cool and interesting :D but it's quite dangerous to do experiments without tying your hair in a ponytail and in your own bedroom??
Thatone Kid (1 year ago)
Thinking the same thing ⚗️
Girl Ship TV (1 year ago)
Oooooh, good note. Didn't even think about that! Thanks for watching!
abie khan (1 year ago)
Nadia..u soooooo gorgeous. 😍😍😍
Girl Ship TV (1 year ago)
me? what? thank you :) -Nadia Mohebban
maddiecat (1 year ago)
Wow, this is great! Some moments feel a little “Carmilla”-ish, which I’m also enjoying :)
MySkylar4 (8 months ago)
Yes. Carmilla is a good web series along with All for One if anybody has heard of that one. I love Hollstein so much!!!
Girl Ship TV (1 year ago)
Definitely some Carmilla inspiration for sure!
HPisTotallyAwesome (1 year ago)
Oh man I am soooooo here for this!
saaame
Girl Ship TV (1 year ago)
We're here for it too! Thanks for watching!
Girl Ship TV (1 year ago)
Happy #NationalComingOutDay!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.