HomeМузыкаRelated VideosMore From: TheExtremeUndead

Hollywood Undead - Medicine [Lyrics]

37976 ratings | 5347916 views
Artist : Hollywood Undead Song : Medicine Album : Notes From The Underground Label : A&M/Octone Support the band by buying their music. https://itunes.apple.com/us/artist/hollywood-undead/id285976572 ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Follow me on Twitter : https://twitter.com/DannyTEU ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Join my Fan Page : https://www.facebook.com/TheExtremeUndead ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Why don't you subscribe my channel? It's only few seconds, but it means a lot. Click to subscribe : https://www.youtube.com/user/theextremeundead?sub_confirmation=1 ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ This is made on non-profital basis and should stay that way. It is uploaded for entertainment purposes only. All rights reserved. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (3938)
Ramenoholic (2 days ago)
okay but isn't it "another refill ain't gonna fix 'em"?
HELL YEAH
TwoBeanz (4 days ago)
I saw a post on Facebook and it was like "who the fuck let 13 year old me listen to Hollywood Undead?" And I felt that
Zoll 21 (4 days ago)
1:19 Fuck the vixen? But they make good movies. Well this is what a friend told me.
Bloody Phant0m (6 days ago)
Legit its 2018 and I'm listening to this
heyitsme 3 (5 days ago)
Me too
mooflop potato (8 days ago)
this shit is amazing for gaming. sick beat! hell yeah!
Michi Twirlbomb (9 days ago)
Ticci Toby Tribute
elvan aykaç (9 days ago)
2018 inch still here
vespine bog (11 days ago)
Charlie scene is hated I don't know why cause I like him
devil is lord (13 days ago)
Thay should do at least one more song with deuce
patient 1 (16 days ago)
1:00
Loca (17 days ago)
I listened to disease before this
GACHA LUNA (19 days ago)
I broke it....but yet my music still plays.... Me:*Breaks YouTube on accident* Video:*Keeps playing music* Me:IM A GOD FEAR ME! IM SATAN'S WORSE NIGHTMARE!!!! I EVEN HAVE LYRICS!!!!!
daniel Ibarra (19 days ago)
2018?????
Dorks Anonymous (20 days ago)
This song always reminds me of this one time we had a friend (who takes a lot of medication to regulate his mood) over, and out of nowhere I go, "This song reminds me of you, ya know." And my mom got upset and replied "That's not very nice."
LaraLuna 108 (21 days ago)
2018?
Lynette M (22 days ago)
oml I haven't heard this song in so long... this was my first Hollywood Undead song... I literally thought charlie scene was a scene part of a song not a name lol
Røssmãñ RJH (24 days ago)
November/2018?
im a pigeon from pluto (25 days ago)
This song is really fucking depressing
JigglyUnicorns (26 days ago)
Danny’s voice from 2:24 to 2:42
Matt Wood (26 days ago)
Another refill ain't gonna fix em*
Oka Ruto 12 (28 days ago)
# as a fox 😁
Hikari Sykes (29 days ago)
I love this song w/ 1.25 speed <3
real squirtle squad (1 month ago)
This is the theme song of every coffee addicted, white girl at Starbucks. "DONT TALK TO ME UNTIL I HAVE MY COFFEE!" 😂😂
Jaïr van der Sterre (1 month ago)
Now I want Codeine
Sun Juiice (1 month ago)
2:32 IS SO PERFECT 👌🏽
SGT. Foxx272 (1 month ago)
This was the song that got me into loving the group. Still love it a lot.
Jaylynn Hardel (1 month ago)
danny~senpai lol
TheFunque (1 month ago)
nice song but am I the only one who thinks that "champion" from Fall out boys sounds similar? :D
THE GREAT GAMER (1 month ago)
Very good song
Dasha Griggs (1 month ago)
Wow
Arianna Ditello (1 month ago)
Personally, Danny is my favorite singer. He even sounds crazy when he sings
leanna nguyen (1 month ago)
Am i the only one that this song is perfect for hoodie from creepypasta???
wolfo gaming (1 month ago)
*I NEED MY MEDICATION*
H Hedgecock (1 month ago)
Someone needs to make an amv of AKIRA (1988 anime).
Grim Reaper (1 month ago)
Is it just me or does this song represent a fucked up relationship. He's love sick
Mona Vashisht (1 month ago)
Love the guitar
Jennifer Bliss (1 month ago)
Just came back from the nightcore lmao
dab dab unicorn (1 month ago)
Danny is the best
Dragon Knights (1 month ago)
Why is this making me think of Ticci Toby
Doragon Otaku (1 month ago)
listened to this while drawing something.......the result is very strange.....It's amazing what music can do lol
Random (1 month ago)
This song is weird. Given the chorus you'd think it be edgy as fuck but with the beat and Danny's voice it doesn't come off that way.
Aidan Mayfield (1 month ago)
559 ppl didn't get their medicine
Electric EelGaming (2 months ago)
When you try to convince your parents that you're sick so they don't send you to school.
William Cook (2 months ago)
I dont need medical treatment
Whiteout Music (2 months ago)
Who hates duece? #WeLoveDanny
Tord Larson (2 months ago)
this makes me think of tom for some reason
C_Tube_Dude (13 hours ago)
This song is against drug addiction, yet it's getting us song addiction instead.
Ripper whale (2 months ago)
' I ain't got a dollar but still try to buy it' My current financial status
chris price (2 months ago)
oh holy ghost is a lyric j3t uses a lot
Daniel Koch (2 months ago)
dannys voice is just perfect.
N O T H I N G. (2 months ago)
STAPH TALKING 'BOUT THIS IS A CREEPY PASTA SONG, I LOVE CREEPY PASTA BUT PLEASE...THIS IA HOLLYWOOD UNDEAD! NOT CREEPY PASTA
KikoWeebz (2 months ago)
Who's here for Masky or Deadiplier? :) EDIT: 0.75 Speed holy sh!t
Armin (2 months ago)
Pledge allegiance to the mask That I'll carry whiskey in my flask And anyone to diss HU I'll leave a bloody mess of you For we are family, you and I Three tears for you, we all shall cry All day all night, our flags will fly The Undead Army Till The Day We Die
Kitalia the kitsune (2 months ago)
Bitch, give me my medicine! 😂😂😂😂
Marshall The Puppy (3 months ago)
*"another refill ain't gonna fix em"*
Chad Reel (3 months ago)
i love this song
Klara Rosengren (3 months ago)
It feels like the HU fandom is my family.
Luna G. (3 months ago)
This song is just- Timothy Wright from Marble Hornets, anyone?
Foxesandkats The artist (3 months ago)
Luna G. Yes
TC (3 months ago)
Hollywood Undead is literally the only rap that I genuinely enjoy. And I hate rap music.
Chelsey McIntosh (3 months ago)
Same tho
Tentacle Senpai (3 months ago)
this kind of discribes me sometimes so does believe and bullet idk why but these songs help me unvent and feel peaceful and happy.. anyone else up at 4:15 in the morning?... just me?.... ok then well bye see you guys in the comments ;)
Habgooblin (3 months ago)
Flashback to my cringy 12 year old self
Emo Cockatiel (3 months ago)
Hmm I almost have as many admissions as J3T... fuck... given the current trajectory, I’ll get my third in next month... I was in during spring and I’m going down again... at least the insurance can’t make me pay anything bc I spent so much on medical bills... fml
Isaiah Munns (3 months ago)
Did anyone notice Near the end Danny saids bitch better get me my medicine
Who's watching 55335890986432
j chapman (3 months ago)
This is definitely masky's theme song
Leean Thomason (4 months ago)
Danny's voice in this song is MY medicine
Ragamuffin (4 months ago)
Its so much better at 1.25× speed
Cari Hayes (4 months ago)
2045 anyone?
ducc (4 months ago)
*- ~The Comment Section in a nutshell~ -* 50% Saying this isn't a creepypasta song 30% Saying they love the singing from whoever is singing/rapping 10% Copypasta 10% Other random shit
Diamond Dog (4 months ago)
Wait... Is this song about drugs? I thought it was about legit medicine... Oh my God I've been listening to this song for years and I have only just now realised that what the fuck.
Michaela Papachristou (4 months ago)
Cool song
Danny sounds gay as fuck, and it might be possible that HU is just ICP with masks, but i still think they're pretty great.
8 Bit (4 months ago)
1 thing, Johnny 3 Tears 4 life
Emily Sanchez (4 months ago)
Danny's song: call the Doc i must be sick better get me my medicine my song: i just need pills give me my pills plz
Danny rules
Danny's voice is not good .I rather prefer funny man
Foxesandkats The artist (3 months ago)
CuteJapaneseGirl42 AliceBamBam *reeeeee*
God (5 months ago)
I'm living for Danny
Twitchy Human (5 months ago)
There is a reason this is my favorite HU song Danny's voice is lierly perfect in this song actualy, everyones voice is perfect in this and the lyrics and the music itself its justa badass song and there is no denying that fact.
Yvet :P (5 months ago)
2018?
Never Again (5 months ago)
Who else is listening to all these great songs even in 2018. H.U. NATION!!!!!!!!
trashy trash (5 months ago)
Whenever I listen to this song I have to put Hollywood undead otherwise I get some gurl called queen naja
Parched turtle59 (5 months ago)
Hollywood is my favorite band well next to linkin park of course but they are just so amazing
Dead Siocled (5 months ago)
Oh my, haven't heard them since 2014... It's HU time, fuckers!
Hetzer Hasser (5 months ago)
Is Danny's voice Pitch corrected in this song? He sounds very different on most songs, especially live. It sounds pitch corrected.
antisepticeye is mine (5 months ago)
DESCRIBES MY WEREWOLF SIDE
KILLED RON (5 months ago)
Hell YEAH UNDEAD YOU ROCK
The Proxies (5 months ago)
Creepypasta Song. (I'm so happy too 😂) We Are, I don't wanna die, and Medicine are Ticci Toby's songs But why does Danny's voice sound like Ticci Toby singing???? Am I the only one who noticed that???? Edit: Here's some free replay buttons 0:00 0:00 0:00
Foxesandkats The artist (3 months ago)
The Proxies I KNOW RIGHT?!?!
Deb Smith (5 months ago)
Help i am stuck on this song like i drinking for drunks
Komi Vica (6 months ago)
My friend just started learning English and he thought the song was about "Cole the duck"
min kookie (3 months ago)
lol
Jasmine Galloway (6 months ago)
This song I can relate to because I have to take medicine everyday and night and have to get more prescriptions everyday. P.S. I wish I could get better but I can't no matter what.😔😷🤕🤒😵
Junior Bassham (6 months ago)
Still one of my favorite songs in 2018
Zacrrfraner Frabw (6 months ago)
As a former addict they actually nailed the thoughts and feeling of constantly feeling like you need the substance and believing you're sick. Not having any money to pay for it but you still try anyway to get it. They did a fantastic job
Radek Váverka (6 months ago)
The way Charlie said Oh, no, reminded me of Up in smoke
Zoe Smith (6 months ago)
*is looking through the comments and hasn't seen any mention of masky so far* Who else here is glad to not see any mention of masky?
HOLLA HAILEY (6 months ago)
Pledge allegiance to the mask That I'll carry whiskey in my flask And anyone to diss HU I'll leave a bloody mess of you For we are family, you and I Three tears for you, we all shall cry All day all night, our flags will fly The Undead Army Till The Day We Die./ ALL HU SOLDIERS PASTE THIS ON ALL SONGS/VIDEOS IF YOU DON'T YOUR NOT A TRUE HU SOLDIER /
SkullerWWE (6 months ago)
This song is deep AF, chill, and full of anger AT THE SAME TIME. One of my favorite H.U song of all time
Lightning 78 (6 months ago)
Danny and charlie are the best in this song lol
owl397 (6 months ago)
2018?
Gabby Lamere (6 months ago)
This is my favorite song now!!!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.