HomeМузыкаRelated VideosMore From: LilXanVEVO

Lil Xan & Charli XCX - Moonlight (Official Video)

377921 ratings | 14550845 views
Lil Xan's debut album TOTAL XANARCHY is out now: http://smarturl.it/TOTALXANARCHY PRODUCTION CO. RadicalMedia DIRECTOR Austin Peters PRODUCER John Edwards Curtis EXECUTIVE PRODUCER Jennifer Heath COMMISSIONER Bryan Younce DIR. OF PHOTOGRAPHY Chris Ripley PROD. DESIGNER Itaru De La Vega EDIT CO. Cosmo Street NYC EDITOR Marlo Caine ASST EDITOR Kyle Moriarty POST PRODUCER @ COSMO Luiza Naritomi VFX & COLOR The Mill NYC EXECUTIVE PRODUCER @ THE MILL Heath Raymond VFX LEAD Ben Kwok COLORIST Mikey Rossiter Amazon Music: http://smarturl.it/TOTALXANARCHY/az Amazon CD: http://smarturl.it/TOTALXANARCHY/amazonmusiccd Apple Music: http://smarturl.it/TOTALXANARCHY/applemusic Google Play: http://smarturl.it/TOTALXANARCHY/googleplay iTunes: http://smarturl.it/TOTALXANARCHY/itunes Spotify: http://smarturl.it/TOTALXANARCHY/spotify Follow Lil Xan: http://instagram.com/xanxiety http://twitter.com/lilxanfuhyobih http://www.facebook.com/lilxanfuhyobih Follow Charli XCX: https://twitter.com/charli_xcx http://www.charlixcxmusic.com https://www.instagram.com/charli_xcx https://www.facebook.com/charlixcxmusic https://www.youtube.com/channel/UCOvEMf00DnwdkpOCRWdc6uA #LilXan #Moonlight #Vevo #HipHop #OfficialMusicVideo #CharliXCX
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (22147)
Fbgbh Bgfhh (3 hours ago)
Omg! charli that autotune
Nicole rivas 7u7 (4 hours ago)
😻
la scrittrice anonima (8 hours ago)
BIMBO👹
black squad (8 hours ago)
all legend go Xtentacion rip and 6ix9ine prison juste you dont go please ♥ we love you
SHIIIIIIIITTTTTTTTTTYYYY
Dudu (20 hours ago)
Tu voz cuando no esas drogado es más linda Diego lpm
Adrian RG (1 day ago)
Crazy Diego!!!🤘
Adrian RG (1 day ago)
Im mood of Post malone shiit!!
Lil xan y autotune : monligt xd
Eeatmyshit (1 day ago)
son and mama 'song
Joseph Marrero (2 days ago)
It goes Moonlight-Juice WRLD Moonlight-Xxxtentaction Moonlight-lil xan
PickelPickle98 (17 hours ago)
X's version is better(opinion)
Jesse Ray. Corr (2 days ago)
Mommy and Daddy
Hany Vélez (3 days ago)
Me encanta como se viste Liru xan 7u7❤.
WhoDarestheMAN gamer (3 days ago)
Is this guy the B grade Post Malone?
Florentino LUNA (3 days ago)
X
Oof! That 280z tho👀
Deepak Gautam (4 days ago)
It don't mean shit if you ain't happy tho.
Dsds Dsds (4 days ago)
fuck song
Official-TwinkleFart (4 days ago)
This is shitting on tentacion. Be ashamed asshole
Nice
AJ MARTINI (4 days ago)
Speed 1.25 your welcome
AvadaKedabra (5 days ago)
Who's watching while Lil Xan is in rehab??
COKYEEYOBIHD lol (5 days ago)
alv q autotunel de la hembra
DWilliams (5 days ago)
This actually goes hard
Luiz silva (6 days ago)
Melhor musica do lil xan na minha opiniao.
Holi Juya (6 days ago)
Manso temaikennn wacho
Billy Rousseau (7 days ago)
wtf is this garbage
jaaaaa aaaaaa (7 days ago)
diego the creator of retard rap
Nita Aimo (7 days ago)
Laaame
Josh Vargas (8 days ago)
Auto tune mumble garbage
Stingy GD (8 days ago)
Are you pays tribute to XXXTENTACION ?
Jeffrey O (8 days ago)
You music suckkkksssssssssss
Rubencho El More (8 days ago)
Pura gente rara aqui coño
Amy Claudio (8 days ago)
Cool song
XXX TENTACION (8 days ago)
Sup y’all I started dabbin on that music 🤟😎🤟
Chloe yip (9 days ago)
💗💗💗💗
ActiveGamer64 (9 days ago)
I don't usually care for lil xan but this is fire
Luis Guzmán (10 days ago)
Yeah, ayy, brrr Yeah, yeah, ayy, ayy Under the moonlight She said she felt the mood right And said, "Is everything right?" We drunk up off that moonshine We look up at the star lights She look just like the star shine I gave that bitch my sunshine It's peakin' through the highrise It's peakin' through the Ayy, but it don't mean shit if you ain't happy, though Happiness is all that matters, I hope you know And fuck it, let's just see what happens, take a risk, let's take a trip Swervin' off the bourbon, hope we don't hit the dip Ayy, on my Post Malone shit, now I got my own bitch Money that I spent so now you know I fuckin' own shit Yeah, I'm on my own, feelin' alone, drink Patron Got them evil bitches all up in my motherfuckin' zone Ayy, ayy, ayy And why you never answer phones? Ayy, ayy And yeah, I'm chillin' home alone Back in high school, she didn't know me, now that shit's changed Now her family show me praise That shit seem like super fake Under the moonlight She said she felt the mood right And said, "Is everything right?" We drunk up off that moonshine We look up at the star lights She look just like the star shine I gave that bitch my sunshine It's peakin' through the highrise It's peakin' through the Ayy, but it don't mean shit if you ain't happy, though Happiness is all that matters, yes, I hope you know And fuck it, let's just see what happens, take a risk, let's take a trip Swervin' off the bourbon, hope we don't hit the dip White Mercedes, whip it Doin' one-fifty, hope I do not crash Fuck that bitch and hit the dash (dash) Fuck that bitch and hit the dash (dash) I be on my superhero, baby Let's just fly away Go away If you broke my heart, I hope you go away White Mercedes, whip it Watch me strippin', press up on the glass Do it good, I'm on the dash Put you right up on the dash I be on my Al Pacino level, high as fuck today Robbery, if you break my heart, you better run away Oh, oh, oh, oh, oh, oh Oh, oh, oh, oh, oh, oh Oh, oh, oh, oh, oh, oh Oh, oh, oh, oh, oh, oh Yeah, under the moonlight She said she felt the mood right I told her, "hold my hand" She said, "Is everything right?" We drunk up off that moonshine We look up at the star lights She look just like the star shine (ayy, ayy) Ayy, but it don't mean shit if you ain't happy, though Happiness is all that matters, yes, I hope you know And fuck it, let's just see what happens, take a risk, let's take a trip Swervin' off the bourbon, hope we don't hit the dip Yeah, yeah, Marilyn Monroe shit Blow you away, blow you away, like you alive shit Wear a white dress, rip it off, lay me down in the grass shit Fuck it up, 4 am, swimming pool after dark shit Summer nights, Pacific Highway coast I just really wanna pull you close Always love the things I lose the most Oh, oh, oh Fall in love and then we let it go Always love the things I lose the most, yeah Hop in the ride, ruh ruh
SurvGLA (10 days ago)
John Cena must of been driving
Juice 730 (10 days ago)
Charlie is a bad bitch... damn she fine
Tim B (10 days ago)
Xantacular!
daniel chirita (10 days ago)
charli moving like she's having a ictus lol
ItsShaggy 1 (10 days ago)
Alcohol and cigarettes are soooo shit and bad 4 u. What is good is weed and mushrooms
Clyde Barrow (10 days ago)
Lil Xan .. GOLD
BLAI BOTE (10 days ago)
2018??
BLAI BOTE (10 days ago)
2018??
Erika Mendez (10 days ago)
Only song that I have by him
Dave Smith (11 days ago)
On cheetos
Yoon Starry (11 days ago)
I like song✨❤
Random Youtube (11 days ago)
Did she really moan in auto tune...
Jess k (11 days ago)
Qiero mas musica como esta. A mi tmb me gusta el rock pero la otra cancion esta fuera de control. 😉😈
Filha Da Kim Jisso (11 days ago)
#iloveDiegoLeanos
Katana x (11 days ago)
Mi Amor 💔
Dee Bo (12 days ago)
When you gonna retire?
Nick (12 days ago)
Lmao this fool looks and sounds so fucking dumb 🤣😂 that auto tune is the o my way these kids can make a tune
Matamoros Music Inc. (12 days ago)
Si le ando sacando los frijoles a Charli XCX💜💜
Young Moula (13 days ago)
1:04 When you in class and your crush gets up to throw out garbage, and you try your best not to look
Minimalist Vlogger (13 days ago)
charli fucking the pillows is my aesthetic
adam heeley (13 days ago)
I dont think the views should count if you watch this in slow motion with the sound off....cause im not here for the music...
adam heeley (13 days ago)
if charlie xcx wasnt in this no one would listen to it haha....you suck lil xan
Minimalist Vlogger (13 days ago)
charli made this song lol, and she is so hot
Someone Oh Nu (14 days ago)
His name's Diego
ML Jazart (14 days ago)
LIL XAN Monligth shet🎧💸
LTU MEME BOY (14 days ago)
NICE
axus 91 (15 days ago)
0:21
Shianne Clark (15 days ago)
Okay cause lil xan bae😍🤤
juliana do prado (15 days ago)
O name copie xxxtentacion
Xykon Yoyo Fanai (15 days ago)
1:37-1:40. 😍😍
Minimalist Vlogger (15 days ago)
hurricane by halsey was also filmed here!!!
Wolfiethefox (16 days ago)
Its not like a hate or stealing comment but x has a song name moonlight but its very diffrent!!
Jamie Sellers (16 days ago)
This is plague to my ears.
Robert Lopez (16 days ago)
I am the only one saw the car driving by it’s self
Sticks (16 days ago)
Hope he can play the banjo though
Renata Rodrigues (16 days ago)
Mds, como eu amo esta msc ❤️❤️❤️❤️
Nevaeh Watkins (16 days ago)
Why does Lil Xan look like a tattooed little kid lmfao * edit * the fact tht he says "yeah I'm chillin home alone" doesn't help v('-')V
Tany Cruz (16 days ago)
1:13
Robinz Royal (17 days ago)
0:49
SIKKBOYZ (17 days ago)
we are rappers https://www.youtube.com/watch?v=PNYK33ux_14
Anarka Akaza (18 days ago)
Generica.
Alyssa Hunt (19 days ago)
she needs to sit down somewhere!!!!
Michael Dove (19 days ago)
Fuck this kid is lame
DanielXscar silvas (20 days ago)
I gave that bitch my sunshine.
hambone3030 (20 days ago)
Auto tune trash
garganta botella (21 days ago)
desde Colombia escuchandote
Kade Kareko (21 days ago)
Charli actually uses so much auto tune
SANJEY 21 (22 days ago)
Amazing Lil xan ⚡
Maki 2332 (22 days ago)
Yo my ears.
Isaiah Woods (22 days ago)
That’s xxx is song
Jesús Montilla (22 days ago)
Spotlight Moonlight Nigga Why You.. Oh
chucky fuck it fucky (22 days ago)
Lol.....yeah I wasn't gonna never forget about yall......cool homie....lol
Daniele G. Pedroso (22 days ago)
Favorite song, love u♥️
țřùe ķekelord 101 (23 days ago)
Why you copying xxx song!!
BOOM! (23 days ago)
🌕️🌕️🌕️🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕️🌕️🌕️ 🌑🌕️🌕️🌕️🌑🌑🌑🌑🌕️🌕️🌕️🌑 🌑🌑🌕️🌕️🌕️🌑🌑🌕️🌕️🌕️🌑🌑 🌑🌑🌑🌕️🌕️🌕️🌕️🌕️🌕️🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌕️🌕️🌕️🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌕️🌕️🌕️🌕️🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕️🌕️🌕️🌕️🌕️🌕️🌑🌑🌑 🌑🌑🌕️🌕️🌕️🌑🌑🌕️🌕️🌕️🌑🌑 🌑🌕️🌕️🌕️🌑🌑🌑🌑🌕️🌕️🌕️🌑 🌕️🌕️🌕️🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕️🌕️🌕️ 🌕️🌕️🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕️🌕️
Serginho 0309 (23 days ago)
Algum Br?🇧🇷🇧🇷
malapides (23 days ago)
Just terrible.... embarrassing.
zuhair algadi (24 days ago)
My generation: 50 cent Got Hospitalised After 9 Shots Your generation: Lil xan Got Hospitalised after eating 2 Chetoos
alex tentacion (24 days ago)
*RIP X*
odd Pear (24 days ago)
(Lil) XxxtentAcioN
hrh 5150 (24 days ago)
Why the fuck do people listen to this shit. Thumbs down
Minimalist Vlogger (13 days ago)
I get it, this is by no means great.....but whats so bad about it?
Ezequielgerona567 (24 days ago)
autotune XCX
Fat Eh (25 days ago)
غنيلنتا علا شيتوس

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.