HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Bubbly

me being drunk for 6 minutes straight

6595 ratings | 81472 views
Second round~! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ► Help me continue making silly videos: https://www.patreon.com/bubbly ► Subscribe to my second channel for Twitch highlights: https://goo.gl/Ym3tBG ►Follow me on some of my social media: ◽ Twitch: http://www.twitch.tv/savagebotato ◾ Instagram: http://www.instagram.com/bubblyboyoung ◽ Twitter: http://www.twitter.com/bubblyboyoung ◾ Snapchat: boyoungsworld - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ► My P.O box: 302, 20, Dongseobuk 10-gil, Masanhappo-gu, Changwon-si, Gyeongsangnam-do, Republic of Korea Zip code : 51730 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Music
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1723)
Bubbly (2 months ago)
Second round with me? Anyone? :3 ~Follow my social media to be botatoful~ ` Twitch: http://www.twitch.tv/savagebotato ` Instagram: http://www.instagram.com/bubblyboyoung ` Twitter: http://www.twitter.com/bubblyboyoung <3
azellazebra Ang (1 month ago)
Bubbly no
Aissa Millie (1 month ago)
Bubbly a second one plzzzz :/
Mihir27 YT (1 month ago)
giraffe lover7452 Orange i going to spam u
Mihir27 YT (1 month ago)
Bubbly that beer was *Bubbly*
Mariah Johnson (1 month ago)
Bubbly I can't drink Soju. It makes me really emotional.
Alyssa Albuquerque (1 day ago)
PAARTY EVERYDAY Are you partaying to hard?
nalu forever (2 days ago)
Lol I thought u were red because Ur so hot 😂😂😂
Sasuke Uchiha (7 days ago)
This is me on Mondays
ItsLorenzo Master (9 days ago)
*4:24** PPAP 😂 XD*
cringe kween (10 days ago)
whats happening
BTS IS LIFE (12 days ago)
Shes like jimin (bts) when he is drunk and wants to drink more and her face is red
Lou Sketches (13 days ago)
Literally a baby waiting to be born and it gets bored inside the womb
Emily Huang (17 days ago)
She’s kinda like Tsunade from naruto LOL
mate (20 days ago)
Me when I get bored in school
kiira5 msp (21 days ago)
Ahahhaahaha
Valeries edits (27 days ago)
Your blushing so hard
ksy (29 days ago)
this is the quality content i signed up for
Trisha Palines (30 days ago)
1:03 wait is Max eating chocolate???
•Min Yoonga• (1 month ago)
4:38 When I see my crush
ToMoKo_ tHe_qUeEn (1 month ago)
•_•
tinna elisa (1 month ago)
My friend is 15 years old, 15!!! And she got drunk while sleeping at my house, she acted just like you and I got scared cause she had never acted like that before
epiphany (1 month ago)
ahaha you’re so cute lol
§ MæsArtz § (1 month ago)
*one more bottle of maX*
*straw berry*
X•Neko Grace•X (1 month ago)
This it painful to watch
Sugar Kookie (1 month ago)
I don't know if I should take this seriously. . or I should be laughing rn 😂
Drxgon (1 month ago)
💀
Ambre Will (1 month ago)
This my brain in Math
xmq 1 (1 month ago)
Omg this is horrible I hope u are ok♥️♥️
L Anderson (1 month ago)
When he takes longer than 11 seconds to reply to your message.
Annie Lewis (1 month ago)
Did the dog eat chocolate or something else
reney chan (1 month ago)
😂
taeken_svt (1 month ago)
Who was recording
Trang Nguyen (1 month ago)
Terry help her she is going insane especially when she said the Apple flavored soju has a. Nice butt -_-
Soda The Shepard (1 month ago)
*immediately drop my beers i packed for the vid* i guess thats enough for u...
Pure Cheesiness (1 month ago)
Lol
JunNotJunee (1 month ago)
Cant wait to turn 21 to drink legally
Aalivia Subliminals (1 month ago)
I can relate on so many levels
So when u get drunk you go crazy and ur face turns red? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Aika - Chan (1 month ago)
XDDDDD
laylajadec (1 month ago)
i swear to god I do the same shit when im drunk. i used to take videos of me trying to sing. and look back at them when i was sober. i was horrible.
Naw Mu (1 month ago)
You are cazzy this is fake
Hoseokiesbae Lol (1 month ago)
Lol im not drunk😂😂
Official. Weeaboo. (1 month ago)
Your bring light in to my life. Thank you.
Lunax (1 month ago)
we're lucky she wasn't talking right next to her mic cause if she did...oh boiiii..
LIANA MARTINEZ (1 month ago)
Lol why?😂
duhhh its dakota (1 month ago)
Me at 4 am
Miss Moon (1 month ago)
You’re so cute when you’re drunk ha ha ha ha LOL LMAO
rockangelie5 (1 month ago)
aww beef
Maja Miko (1 month ago)
XD LOL
Evalynn Mcloughlin (1 month ago)
This is going to be me when me and my friends go to a bar😂😂
Tsukasa Hiiragi (1 month ago)
Yeah but i think she's acting... She only speak English not her native language Korean if she was drunk she speaks more korean than english
Evil Potato (1 month ago)
omg
YO TENGO (1 month ago)
Wthell
BlueKatana (1 month ago)
Lmao 😂
SugaKookies (1 month ago)
Me at 2:30am
Dawn The Lesbian Furry (1 month ago)
Wth
ChickenNugget Studios (1 month ago)
why is she crying? I'm dying xD
ChickenNugget Studios (1 month ago)
"y0u hAve A NIcE BuTT"
Daisy Mayorga (1 month ago)
She reminds me of Tsunade from Naruto the fifth hokage 🤣😂
My Pillow (1 month ago)
Is this fake?
Jacky Manky (1 month ago)
Me when I see my test results
Monika (1 month ago)
Im crying so hard rn 😂😂😂😂
oh okay. (1 month ago)
lmao
Miya Hey (1 month ago)
My last braincell during exam
Fish Sticks (1 month ago)
lmao
Chopstick Panda (1 month ago)
*PARRRRRRRRRRRTY EVERYDAY...PARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*
Yandere Dev (1 month ago)
“U have a good butt” wtf
Chloe Calvo (1 month ago)
I feel so bad for max he has to be a ffrrrriiiieeeennnnddd to a drunk bubbly 😂😂😂
yunsan lee (1 month ago)
This video really speaks to me it looks like me at school on a Monday when people say "how are you today"
Lamp sHaDe (1 month ago)
MORE SOJU PLZZZZZ
Bts.aesthetii.c Bts (1 month ago)
Apple pen
Yuiki
Sayyidah Salmon (1 month ago)
Oh my god you’re so cute 😂😂 this is literally me when I’m tired at school XD
Halo Oh (1 month ago)
One question if she's drunk then how did she arrange her studio with all those cams and stuffs
tykarobloxplayer __ (1 month ago)
YoU hAvE a NiCe BuTt
Suin Kim (1 month ago)
oh gosh~~
This is my future in a nutshell
Kayie X3 (1 month ago)
도움이 필요한 소녀 XD는 테리를 얻습니다!
Leilani Bautista (1 month ago)
You should do a video with TerryTV where you do each other's make up, feed each other and pick each other's outfit for the day blindfolded.
Vy-ssi Lucillaria (1 month ago)
*Looks funny lmao 😂 but I can't drink lol and I am 23 already XD*
Randomzaccount Bahh (1 month ago)
you talking to that beer reminds of Hwarang , V talking to a cup that has beer inside 😂
Phoebe Lewis (1 month ago)
Same
midnightLuna (1 month ago)
I feel bad for you tbh
midnightLuna (1 month ago)
Are u ok??
Yoongis3dollahs :3 (1 month ago)
Boyoung your drunk go home.
Ruby Cactus mustache (1 month ago)
No Animals Were Harmed While Making This Video
KING KILYE (1 month ago)
I used to act like this when I was 10. I’m even weirder now LoL
KOOKIE MONSTER (1 month ago)
Me talking to my crush
Faduma Abdi (1 month ago)
OMG I'm dead I can't stop laughing at this
Michael Quigley II (1 month ago)
Is that alcohol made with potatoes
Tenshi Sushi (1 month ago)
Now, that's fUnNy!! ㅋㅋㅋㅋㅋ
Cool Emo Girl (1 month ago)
Me:one more bwotlter offer ddddien huh spek LOUDER oh wejiu want meh sdo cimejen hubdhmen?
Cool Emo Girl (1 month ago)
Idk what I’m saying 🤭🤭🤭😑😑😑
Erandy Sosa (1 month ago)
*is this real is ur face actually blushing ;-; if this is real then u look like an drunk anime girl/boy lol it's cute!*
Isayris Guerra (1 month ago)
omg someone stop her '-' omg boyoung xD
Cone (1 month ago)
i'M DrUnK
Tae Bae (1 month ago)
*l e g g o*
lil tanggg (1 month ago)
when she startedd singin PPAP😂😂😂😂😂
jasmine kaur (1 month ago)
One of the best thing I’ve ever watched
awilda borges (1 month ago)
My last 2 braincells coming together to spell stay
awilda borges (1 month ago)
Honey are you okay
I cant tell if shes acting or not
진짜 미천다
Jerry The Can :D (1 month ago)
How it feels to chew five gum

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.