HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: Annoying Orange Gaming

Pear Forced to Play - Chef Kids: Cooking My Friends!

3520 ratings | 740682 views
► CHECK OUT MORE GAMING VIDS: http://bit.ly/2nvS9NU ► SUBSCRIBE for DAILY VIDEOS: http://bit.ly/AOGaming ► AO Main Channel: http://bit.ly/AOSub ► MERCH: ● T-SHIRTS: http://bit.ly/AOMerch ● MUSIC!: http://bit.ly/AOMusic ● AO TOYS!: http://bit.ly/AOToys ● AO COMICS!: http://bit.ly/AOComics ► FOLLOW: ● http://twitter.com/annoyingorange ● http://facebook.com/annoyingorange ● http://instagram.com/annoyingorange ● http://vine.co/annoyingorange ● http://annoyingorange.com #gaming #annoyingorangegaming #letsplay
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (788)
sam thompson (11 hours ago)
I love to ate pears he he he
Lisa Cogar (17 hours ago)
Make🍐play the powerpuff girls flipped out
Stuart Joss (2 days ago)
Pear annoying
Sally Seukunian (6 days ago)
The cupcakes look like their gonna over flow>
Sean Abaca (7 days ago)
Aaaaah!!! You killed orange 😨😨😨😨😨😨😨😨
Sean Abaca (7 days ago)
How can you tap that you don't have any arms And hand or finger it don't make any sense
bianca tate (7 days ago)
Pair play chicken nugget land from Roblox I have to love that game and I hope you do too😁😁😁
Kizmit FB (14 days ago)
It is just a game pear😒😒😒😒😒😒😒
Ved Gangoly (15 days ago)
PEAR I FFFFORCCCCCCCCE YYYYYYYOUUUU THAT U WILLLLLLLLLLLLLL PLLLLAAAAAAAAAY BABY BOSS AGGGGGGGGGGAINNNNNNNNNNNNNN....... >: (
Ellie ML (16 days ago)
Can you play my singing 🎤 monsters
Sandra Arab (17 days ago)
Play dance school storries
Sandra Arab (17 days ago)
Chill out it's just a game
Lupita Adame (17 days ago)
Sorrrrrryyy😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😐😑🍐🍐🍐🍐🍐🍐🍐🍏🍏🍏🍎🍎🍎🍎🍎🍇🍇🍈🍈🍈🍊🍊🍊🍊🍅🍅🍓🍓🍒🌶🍄🍄you cocte youre frendes😐😑😐😑😐😑😐😐
Kasandra Ryan (19 days ago)
Frozen makeover
Jordan Sanchez (20 days ago)
Pear my big fan
Erin Edds (20 days ago)
Play it again
twofeetbird (22 days ago)
I feel like pear goes slightly insane when he plays these types of games.
Savannah Perez (22 days ago)
play fat sonic!
Hello 👋 LOOOOL
Nichole Seckold (23 days ago)
I realised that your American when I’m Australian 🇦🇺
Joanne S (25 days ago)
You are mean
The YUD (27 days ago)
WHY IS HE EATING PEARS FRIENDS LIKE IF U AGREE
Lovique Harrigan (30 days ago)
Jk
And what little kids throw bombs like if you agree
Jacklyn Macias (1 month ago)
Come to my house 🎁🎁🎄🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
jodi o (1 month ago)
Hello pier pier seats 💺 in it city
lacy hileman (1 month ago)
He’s three years old
lacy hileman (1 month ago)
Patrick son used to say yummy yummy in my tummy
lacy hileman (1 month ago)
So funny ha ha
lacy hileman (1 month ago)
How did the boy get on fire
rachael rolle (1 month ago)
Is it just me or did 5 yr olds go through puberty
Andrew Settle (1 month ago)
L FORCE YOU TO PLAY UMMM EANR TO DIE LIKE IF U AGREE IF THERES 10 THEN DO EARN TO DIE 1 IS 15 THEN EARN TO DIE 2 OK AND L THINK NO ONE WILL LIKE THIS SO THIS IS JUST A RANDOM COMMENT IF LM RIGHT
Spotty Puttle (1 month ago)
0:04
Jason Mitchell (1 month ago)
H
Cool Noob (1 month ago)
Right when pear talks about school an add popped up I think it was for school cuz it had a kid with a backpack
Hockey planet 2 (1 month ago)
J
346brooks (1 month ago)
I no this app
Josh Caldwell (1 month ago)
Your so funny
Frugal Diva (1 month ago)
kryptonite is supermans weekns lol
iiTrainloverii (1 month ago)
*OOOH GROSS!! GROOOSS!!!1!!1!1!1!1!1!1!1!!1!1!1!1!1!!1*
Simon Weaver (1 month ago)
Poor Pear.
Steve Eee (1 month ago)
😨😞😞😞😞😞😞😞😟😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞
4517509 (1 month ago)
😄😄😄😄😄😄😄😄😄😂😂😂😂😂😂😂😂😃😈😈😈😈😈
snuffers80 (1 month ago)
You didn't take any of it freinds! They are fakes! Da banana is fake the Apple is fake orange isn t fake but alive, somehow but everybody else if fake
The too crazy gamer (1 month ago)
This is the most savage I've seen pair
Susi Q (1 month ago)
Poor pear 🍐
Esther Sibuea (1 month ago)
You are looking t the best. the first time doing it. the only thing that I can see it
Nazmun Nahar (1 month ago)
Pear do not play this. Game
Stormy Guerra (1 month ago)
Lola. .,,'m my.
LUKE D'APICE (1 month ago)
Do a episode 2
natalia& randalll (1 month ago)
Ew
valencia marteen (1 month ago)
Make pear play more food games
Sheena Larsen (1 month ago)
Pear stop being soooooo mean to kids and babies
Did anyone realize that pear fed the kid cupcakes without taking of the wrapper
Tashanika James (1 month ago)
bear I want to see why must you be weeks ago
Owen Bernard (1 month ago)
I’m sorry Pears
lemon lime (1 month ago)
6:51 is Pear Superman?
Libre 5000 (1 month ago)
I’m being nice to you pear
Libre 5000 (1 month ago)
Pear playA legend of Zelda game
Lily Lawlor (1 month ago)
pear 🍐 forced to play chef kids! haha ha soisoisoi ROFL ROFL ROFL ROFL
Rick James (1 month ago)
Do more.
Nafis Faiq (1 month ago)
K
Nafis Faiq (1 month ago)
K
Tou Cha (1 month ago)
Pale if I what your child I would say you're fired
Emma Johannes (1 month ago)
%😻😍😘 ☁️🌩💧❄️🍇🍓🍉🍎🌸🌷🌼
Blood Cloud (2 months ago)
*Juicy*
Melanie Briscoe (2 months ago)
We are humans, sorry but we need something to eat :(
Melanie Briscoe (2 months ago)
"Desert" THAT'S DESERT NOT DESSERT
Why pear why I'm banana I saw the baby video u slice me and tern me in to a heart and the baby ate me and u throw me in the TRASH
Melissa Carter (2 months ago)
Lol XD
lps seaside (2 months ago)
For Kristen
lps seaside (2 months ago)
I'm starts with a k
Darrell Nichols (2 months ago)
play fortnite I think you'll like it 😘
Cody Kemp (2 months ago)
OMG the part when you cleaned ear wax omg that's the hardest I've laugh Ed in a while
A V (2 months ago)
Pear pls play Miraculous Ladybug if you really want to be an extremely cool gamer.
Pear play sonic x
Jj Hanaka (2 months ago)
Pear didn't know that when you put mayonnaise on cupcake. It become really moist and soft
William (2 months ago)
Why me first ):
William (2 months ago)
I'm a cupcake
Windows XP (2 months ago)
To pass
Cameron Lamprakes (2 months ago)
Parakang down it's just a game it's not your actual friend so you could just calm down
Cameron Lamprakes (2 months ago)
Calm not your actual friends
tracy dolinger (2 months ago)
CHEF KIDS
tracy dolinger (2 months ago)
You know you want to
Rotten Apple Bitch (2 months ago)
I need to eat to live
Amanda Roth (2 months ago)
Play HALO
Gerard McGreevy (2 months ago)
Press read more Read more
hafsa kanuteh (2 months ago)
Här här to pear🍐🍐🍐😋
Luxury Brotherz (2 months ago)
Play daddy’s helper
Haneefa Abdullah (2 months ago)
I love ❤️ your funny 😆 😍😂🤣 gaming videos
deborahb212 (2 months ago)
Pear is 1st😊
Kaimbryn Terlouw (2 months ago)
When he eats the spice on the pasta his eyes look on the eyes lol
R B (2 months ago)
Those are actually the smallest ghost peppers
R B (2 months ago)
plaaayy pixel guns3D
Brenna Murray (2 months ago)
I like pear......!!!!!!!
Dana OMG (2 months ago)
1st
Scoob MSP (2 months ago)
#ILovePear❤️❤️
Wianto Lim (3 months ago)
I force you to play cooking mama
Myrna Resendez (3 months ago)
0:43 *WHY DID GRAPE VOICE THIS GAME*
Jimmy Quezada (3 months ago)
Kiss. Pashmin frut Orange nowwwww😃😃😃
Athena Cosmanic (3 months ago)
Play toca hair salon! You’ll love it! It involves no cooking and u get to choose the style u want!
guruchot (3 months ago)
Play ROBLOX and play super hero tycoon

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.