HomeМузыкаRelated VideosMore From: Machine Entertainment Group

G Herbo - I Like (Official Audio)

68060 ratings | 8286245 views
Listen to the official audio of "I Like" by G Herbo. Subscribe to the official Machine Entertainment YouTube channel for the latest audio, video, and behind the scenes: http://bit.ly/SubscribetoMachineEnt
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1530)
Hernandez 13 (1 day ago)
This beat is fire
karla jimenez (9 days ago)
2019.💗🥵
MadMax0417 (16 days ago)
Someone make this instrumental 🙏🏻🙏🏻
Salvador Lopez (20 days ago)
SUPp
Supreme Carlos (1 month ago)
Yea my name g herpo I like nasty bitches
Braxton Curtis (1 month ago)
2019😬😬
MF DOOM (1 month ago)
Bitch erase that shit
KeKe21 12 (1 month ago)
Who here in 2019
KingKapz (1 month ago)
Not that anyone cares but go check out my music i appeciate all the support 💯✊ feel free to leave a personal feed back https://soundcloud.com/other-account-154523396
mini me (2 months ago)
Shoot it will allways be hard tho the beat drop
NayNay (3 months ago)
💯🙌🏾🙌🏾🔥🔥🔥🔥
Sabrina Tavares (3 months ago)
If G-Herbo keep going after those nasty bitches he is gonna get STD's
Sabrina Tavares (3 months ago)
This song is hilarious
Brandon Hamilton (3 months ago)
this still my shit🔥🔥🔥
Stoner Nation (4 months ago)
Why yo eyebrows fake bitch erase that shit 🤣🤣🤣💯 .
SIR ALZZ (4 months ago)
Yea my name g herbo I like to rap off beat Yeah I got a shmit
SIR ALZZ (4 months ago)
Yea my name g herbo I like to rap off beat
Kanika Haggins (2 months ago)
When you love makeup but I still like this song 😌
sean gan gan (4 months ago)
Ido got rachit bithes
Nate Flint (4 months ago)
The engineer is fire
zach baros (5 months ago)
thizxsongxv;***
Vajae Wife (5 months ago)
I'm pissed I'm just now hearing this Str8 🔥
Kaden Irwin (5 months ago)
Isaiah
Joseph (5 months ago)
Here from Isaiah
K Vondo (5 months ago)
When you’re the new student at the school & you introduce yourself to the class
DonDutchhh (5 months ago)
Why am I so late to this? Saw this cuz of a meme. Shit straight, never really bumped g herbo
TooDopey (6 months ago)
Who still listening to this in 2019?_💯
Janieza Jones (6 months ago)
👋
Asia Love (6 months ago)
SHE SO HAPPY ON DA GRAM CALL HA CUTIE PIE 💖😍
K Irie (6 months ago)
Gherbo baby momma fat as hell lol she not even bad honestly lol oh drag queen makeup ass
chyna whitaker (6 months ago)
K Irie 😂😂😂😂😂
Chanel Armani (6 months ago)
This song hard blood
8 The Track (7 months ago)
0:45 Hard as hell
RaphaelTK777 (7 months ago)
The music sounds like gta music
Chitown rillas (7 months ago)
This song go hard the gherbo I like nasty bitches
MadGrizzlyHD (7 months ago)
Bro fixed my despreate ass up real quick rip g herbo
Anti Modz (7 months ago)
-thatheat-
Lucky Brown (7 months ago)
2018 🔥🤞
Dbone Boss (8 months ago)
You got this time
Isaiah Morris (8 months ago)
Still go hard today🔥🔥🔥
Frank Zukowski (8 months ago)
2018💯?
Rack Stackin (8 months ago)
Herb be having these black parties to turnt off this song all da fat booty bitches shake ass to this💯
Pretty.Babe. Ru (8 months ago)
Bitches love me try to hug me but im not a puppy🔥🔥
demar holmes (8 months ago)
All that make up shit, MAN I HATE THIT SHIT
BodegaDan 203 (8 months ago)
Yah dead buggin. Been fuckin wit herb before he even dropped fazoland... first time hearin this shit i knew it was fire .. are yah nigga deaf ? Lmao
JJazzy BRO (8 months ago)
B!tches l🤤ve me try to hug me
Gwapa Manain (8 months ago)
Yo I'm on my way to the works this wave
Just Plat (8 months ago)
I like nasty bitchs
Hannah Valentine (9 months ago)
Y’all dumb this song is bussin.🅿️.🤣🤧🤷🏼‍♀️
Lucky Brown (9 months ago)
2018
kaden like (9 months ago)
ME
kaden like (9 months ago)
W WE
Brandalynn Monro (9 months ago)
THIS SONG SO FIRE THO
Alex Acevedo (9 months ago)
All the dislikes comin from salty hoes wit fake eyebrows
Jermaine Smith (1 month ago)
Alex Acevedo lmao
KeKe21 12 (1 month ago)
Facts
Terren Craig (1 month ago)
Word tho lmaoo
TDot TM (1 month ago)
Alex Acevedo ofn😭
Nyje Lanier (2 months ago)
Cryinn😂😭
Yrncardi 2x (9 months ago)
I like this song
Lt Versace (9 months ago)
0:27
Syd Smith (9 months ago)
u can do better
Jazmyn Watson (9 months ago)
😂🔥
Stephanie Creech (9 months ago)
You It’s funny
LxkeyMariyxh (10 months ago)
My made my dog listen to this and he wagged his tail😹😹
Paris Paris (10 months ago)
“Compliment her skirt made her take her shirt off” lol
Jamal Loving (10 months ago)
💯💯💯🎶💙
Tank Dogg. Com (10 months ago)
Shits sub dumb as fuck in the lex 💪®
Tamika Thomas (10 months ago)
If u dont like this song its probably because u wear makeup or draw your eye brows on 😂😂😭😭💁💁💁
Ashanti Chambers (10 months ago)
🔥🔥🤤
HELLABEATSLLC 314 (10 months ago)
Mug hard af 314
Donald Andrews (10 months ago)
Not sure if you are cool but I'm very spontaneous
Angela Binder (10 months ago)
I Like this song
why your eye brows fake lmaoo
Donald Andrews (10 months ago)
Thanks you for your songs gherbo I like
Donald Andrews (10 months ago)
Thanks again
lONG lEGGEd BEAUTy (10 months ago)
Herb hard no matter what he talk about💯🔥🔥
josh morse (10 months ago)
his bitch had to piss him off lmao. & he went to the studio blanking.
josh morse (10 months ago)
straight banger. no disrespect to da ladies but damn.
Kaviena Waltz (10 months ago)
When he said “on the gram she so happy call her cutie pie, she do that to hide her cold heart bc she blue inside” i FELT that
Erin Wright (11 months ago)
🤐🤐🤐
Antoine Barksdale (11 months ago)
To everybody who say he fell off bitch erase dat shit
ζeus and hera (11 months ago)
i like hera
Antranette Williams (11 months ago)
👅👅🤷🏽
Elijah Fleming (11 months ago)
Straight gassss
Bobby Shmurda (11 months ago)
I love this song
Zoe Cal (11 months ago)
I'm listening to this on Easter. Satan.
bossmoves 940 (11 months ago)
Pull up in the new G wagon sky blue body paint Saru inside
Leah Winfield (11 months ago)
Ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy this song litty
Cody LaGrew (11 months ago)
Fire af
Julianna Jenkins (11 months ago)
This my shit i play this everyday when i get high this the trap music what ya know about this
TT L (11 months ago)
YA MY NAME GHERBOOOOOOO
good enough bro
Remember Vinnie (1 year ago)
I like nasty girls
Lost Boy Byous (1 year ago)
This nigga still fuckin bitches with fake eyebrows and makeup
Enadia Winters (1 year ago)
Why you eyebrows fake bi*** erase that shii😂😂
Drama Queen (1 year ago)
Everyone of dem girls have makeup on and fake brow. Lol
sad.hour.editzz (1 year ago)
his shit is good, just cuz it’s not always bout guns n shit, doesn’t mean he “fell off” fuck outta here ofn 💯
Jazmine Felice (1 year ago)
all that makeup shit MAN i hate that shit
Mexico City (1 year ago)
When he whistles get ready for a trip to the Verizon store. 🔥gone melt your iPhone.
Savage Boi (1 year ago)
Someone Make The Damn Instrumental Already
Mas (1 year ago)
Berserked
Brandon Enriquez (1 year ago)
Why y’all like g herbo I have heard his songs and I think it’s horrible he has no flow
Jane Doe (1 year ago)
BITCH ERASE THAT SHIT! 🔥🔥🔥🔥
Nick k (1 year ago)
why your eyebrows fake man erase that shit 🤣🤣🤣🤣got me dead
Shania9th (1 year ago)
Let him do him its his music IN THE MEAN TIME ION SEE YALL MAKING nothing so chill on him😂
GETBacCerote (1 year ago)
I like when he says "I love hoes, fat nasty hoes".

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.